Wednesday, November 10, 2010

10.november

Oli proov suurel laval. 10.00 - 12.30 ripitasime pleki, seadsime heli ja ühendasime 6 prozektorit. Samal ajal rääkisime vastustest.
Tiina: Kas te saite aru, et ma tegin nalja
Helen: Ei saanud.
Kaja: Mina kah ei saanud.
Kalle: Mis nalja?
Tiina: Noh, et ma kasutasin Jarmo märksõnu teid iseloomustades.
Kaja: Mina just mõtlesin, et mis lõplik. Natuke nagu sobib aga loogikast ei saanud aru.
Helen: Mina võtsin seda väga tõsiselt.
Kaja: Kalle, aga mis sa selle huumorimeele asjaga mõtlesid? Kas sa tõesti ei mõist Tiinat ja Jarmot.
Kalle: No tihti on nii, et ma teev ägeda nalja aga Tiina ja Jarmo ei naera üldse.
Helen: Minu meelest olid Kallel kõige õigemad vastused.
Kaja: No see on alati meil nii. Kalle ütleb kohe e-maili teel, et mis juhtub kui me võtame Smedsi kampa ja mis juhtub kui Jani. Meie arutame nagu lollid 4 tundi ja siis 2 nädala pärast jõuame samale otsusele.
Tiina: Minu meelest oleks parem kui ajakirjanikud ikka järgi kirjutaksid. Kes seda ettekirjutatud lugu tahab lugeda. Mind huvitaks väga mida Tiit arvab pärast etendust.
Jarmo: No jah, tema ei kirjuta üldse etendusest.
Siis kiirelt mõned muudatused ja läbimäng. Oh, kuidas ma ei tahtnud seda teha. Ei olnud kavaski pingutada. Kõik oli suvaline ja laisk ja küündimatu. Pärast läbimängu tuli kohe Postimehe fotograaf. Kihvt sell. Ja jooksuga kogu etendus maha ja kell 15.30 oli lava taas tühi. Väsinud. Sain aru, et nii ei ole võimalik keskenduda etenduse mängimisele, kui sa oled samal ajal tehnik. Või siis nii tiheda graafikuga ei ole see võimalik. Matka tantsu valguspilt tuli ilus. See oli ka ainuke õnnestumine tänases proovis.
Siis läksin palgatööle. 
Koju jõudin kell 23.00. Rääkisin Juhaga Helsinkisse külla minekust. Et tuleks selle kolmapäeva õhtul ja lahkuks laupäeval.Tema väga tahab, et ma tulen, aga neljapäeval tal ei ole aega ja reedel läheb juba ise minema. Solvusin taas. Täpselt nii, nagu ajakirjanikuga: räägi aga lühidalt. Tule, aga mind ei ole.
Järgmine nädal saaks äkki  kolmapäeval tulla. Siis ka Baltic Circle festival seal käimas. Siis tuletas mulle Juha meelde, et sul on ju endal etendus. Pagan, unustan selle koguaeg ära. 
Täna rääkisime taas ajakirjanikuga. Jarmo hilines 10 minutit.
Oli hea vestlus. Saime Tiidu kaasabil taas teineteisest rohkem teada. Igaühel oli võimalus avaldada oma arvamust. Ja siis hiljem parandada oma mõttekäiku, kui miskit oli valesti öeldud või mõistetud.
Stuudios rääkisime eilsed probleemid läbi.
Kaja: Kui meil tuleb etendus samasugune nagu eile läbimäng siis on ikka sitt lugu küll.
Helen: noogutab.
Tiina: Mina küll nii ei arva.  Tunne oli täitsa okey. Mõned asjad tuleb lihtsalt täpsemaks panna. Seda pidu peaks veel harjutama.

No comments:

Post a Comment