Friday, November 5, 2010

6.nov.

Täna sain järsku aru, et Jarmol on aega küll. Ta saab ikka kui tahab ja kui ta on ise orgunninud ja selle ettepaneku teinud meile. Siis ei saa jälle keegi meist. Esimest korda kogu prooviperioodi jooksul oli meil aega olla koos. Istusime NOKUS ja me udutasime nii sama, nagu vanad sõbrad. Küll ainult kolmekesi. Jarmo, Tiina ja mina. Terve tunni.
Öösel, peale Tamuri etendust sain Kallega SAALis kokku ja mõtlesime valgused välja. Kahe pildi juures on ZUGAkate mõtteabi veel vaja. Järgmine ja viimane proov enne esikat on teisipäeval. Eks siis proovime. Ka Kallega oli aega.
Kaja: No mida sina saad tuua esika lauale
Kalle: Veine, noo 5 pdelit
Kaja: Kas sa leiba saad teha. Tiina jarmo toovad mõlemad 1 leiva.
Kalle: No mina ei saa ju. Meil on täis töö päeva. Ma annan selle ülesande siis Eleonorale.
Kaja: No jah, mul lubas kah Eda need leivad valmis teha. Aga juustu?
Kalle: Vaata juustuga on jama. Lehm ei anna piima eriti. Ja siis ma pean seda alles jäänud 5 päeva jooksul piima koguma ja seda ei tule eriti palju.
Kaja: Too natukenegi. Mis sa arvad sellest, kui me teeme igapäev pisikese laua pärast etendust
Kalle: No ma ei tea. Ma tahaks ikka rongiga koju minna.
Kaja: Ma ka ei tea, mis mõte see täpselt on. Ma lihtsalt tahaks publikuga veidi pärast etendust koos aega veeta.
Kalle: Ega eriti ei viitsi
Kaja: No just, need jutud ei veena mind. Et ärme tee seda sest ei viitsi ja ei jõua. Tahaks koju.
Kalle: No siis ma pean igapäev ööbima linnas.
Kaja: No jah. Inimesed peavad kah tulema meie etendusele soojadest kodudest välja.
Kalle: Mis värk selle rahaga jäi, Kas me saame etenduse pealt kah tasu?
Kaja: Jah saame.
Kalle: No siis on okey. Ma võin ju ka autoga tulla.

No comments:

Post a Comment