Wednesday, November 3, 2010

3.nov.

Hakkan asju unustama. Jutuajamised ei jää enam meelde.
Eile tegime taas etenduse eelviimast lõiku. Seda, kus Jarmo peaks meie abiga muutuma Jarmoks. No ei õnnestu see värk meil. Tulid mõned uued laused ja läksid kah kohe.
Kalle tuli uue muusikaga. Ma ei saanud vahest aru. Aga on pagana hea, et Kalle selle tegi. 
Homme proovi ei tee, sest Jarmo ei saa. Tsikkid teevad lasteka proovi.
Eile kurtsin Juhale, et on raske. Päeva algas 10.00 ZUGA prooviga. 16.00 jooksin Viimsisse akrobaatika trenni andma ja 19.00 algasid trennid Tallinna Ülikoolis. Koju jõudsin 23.00 Siis saatsin  6 A4 ZUGA ajaloo ajakirjanikule. Vahepeal olin napsanud Statoilist piruka ja coca-cola, mis ajasid südame pahaks.
Juha: Ja palju sa suitsu tegid?
Kaja: Palju. No mitte nii palju, sest ma olin ju proovis ja trennis, kus ei saa suitsetada.
Juha: Ja, ja. Palju õnne sulle selle puhul. Oled kindlasti uhke.
Kaja: No mine persse. Mis ma teha saan, kui mul on selline elu. Naine teeb, mis ta peab tegema.
Juha: Jah, ja teil peab tulema kindlasti maailma parim etendus.
Kaja: Peabki tulema.
Eile tuli meie produtsent ettepanekuga, et ZUGA võiks võtta endale isikliku manageri ja looma organisatsiooni. Pidasime peale proovi veidi nõu. Miks küll?
Kaja: Noh, otsime koosoleku aja.
Jarmo: Peame ikka enne nõu, kas meil on mõtet sellest rääkida.
Kaja: Kui me tahame rohkem etendusi ja külastada neid pisikesi kohti siis Kanut seda ei jõua teha.
Tiina: Ma arvan, et ei ole vaja hakata jälle nokkima. Mis mõtet on süüdistada teineteist. See on protsessi loomulik osa.
Kaja: Mina töötan tavaliselt nii, et ma räägin igast jamast ja õnnestumisest, et siis järgmine kord sujuks kõik lihtsamalt.
Jarmo: Kui see muudatus karanteerib mulle sellise sissetuleku, et ma saan töölt lahkuda siis muidugi teeme.
Kaja: Ma arvan, et see tähendaks meile palju rohkem tööd. Aga sissetuleks jääks suhtega sama väikeseks.
Jarmo: Siis ei tohiks ta olla noor. Ta peaks olla targem, kui meie.
Tiina: Minu meelest peaks ta seda hirmsasti tahtma teha. See on kõige tähtsam. Olgu noor või vana. Kaja, kas sa näed, et keegi suudab seda teha.
Kaja: Loomulikult teen mina seda tööd kõige paremini.
Tiina: No vot. 
Kaja: Aga selline vabadus, mis meil hetkel on, et igaüks teeb täpselt nii palju kui tahab ja vajalikuks peab on ju suurepärane. Tiina sa oled ju ise kah meie projekte juhtinud ja suht okeikalt.
Tiina: Aga ma ei taha seda teha. Ma tahan etendusi teha.
Kaja: No mul on sama jama. Mõnikord harva ma viitsin seda ZUGAle teha.
Jooksin kontorist läbi ja pakkusin Annile koosoleku aja. Anni ei saa enne 16.novembrit, kui esikas läbi.

No comments:

Post a Comment