Monday, November 15, 2010

15.november

Täna on esikas. Öösel ei saanud magada. Mõtted pöörlevad etenduse ümber. Kuidas saaks ikka nii, et ma teen asju päriselt. Näitlemine kukub kohe läbi. 
Tiina pidi päris sokolaadi  järgi minema suurde poodi. Lähipoes müüakse ainult sokolaadi laatset asja, mis on segatud suhkru ja piima pulbriga. 
Loobusin koogi tegemisest. Juustu tegin valmis. Oli imelik. Tuli mingi juustu ja kohupiima laadne asi. No käib küll. Oh kuidas ma vihkan asju, mille kohta saab öelda käib küll. Kalle naine tegi terve pühapäeva kodus leiba. Tuli hea.
Hommikul tekitasin paanika seoses kaameratega. Jarmo pakkus lahkesti oma sõpra, kes saaks tulla meid filmima. Leppisime kokku, et zuumimine on hea asi, aga filmime ühe kaameraga. Anniga oli ammu kokkulepe, et Suits fimib etenduse üles ilma rahata. Hakkasin helistama. Kristiina, Anni, Jarmo helistasid veel kord oma vahel ja selgus lõplik tõde.
Kultuuriuudised tulevad kell 13.30. Filmib proovi. MI tuleb 18.30 filmib etendust ja pärast etendust intekad. Rut Alaküla teeb interviu. See oli hea uudis. Mulle meeldib Ruth. Ta on vana. Jarmo sõber tuleb täna ja homme etendust filmina. Suits filmib etendust kolmapäeval. 
See on minu viimane postitus. Etendus on valmis.
Peab otsad kokku tõmbama.
Tiina tahtis rääkida läbi tantsu. Eriti ei saanud, kuna teised ei usu tantsu.
Jarmo tahtis olla ühiskonnakriitiline, meie pöörame tema asjad naljaks.
Kaja tahtis rääkida kultuuripoliitikast, aga sisse jäi vallatu efektitsemine.
Kalle tahtis teha muusikat, nüüd mängib ta countryt.
Mulle tundub, et kõige enam on see Heleni etendus. Ja las ollagi.
Prooviperioodi eest saadud 10 000 eek olen ma kulutanud kohalkäimiseks ja asjaajamiseks ära poole. 
Sõpru olen ma võitnud vähe, vaenlasi on siginenud palju enam.
Kavalehe peale tulevad vaatamata minu vastuseisule ZUGA preemiad. Jarmo ja Annika arvasid, et see on hea asi. Minule see ei meeldinud ja Tiinal oli suva. 
Kaja: “Tahaksin ükskord elus sellist preemiat, et järgmine kord oleks etenduse tegemine veidigi lihtsam.”

No comments:

Post a Comment