Monday, September 20, 2010

4.september. 2010.

ZUGA kiire koosolek. Anni on kohale kutsutud, hilineb akadeemilise 15.minutit. Jarmo hilineb palju rohkem. Tema esimene tugev avaldus lauda istudes on: Mul on suur jama. Mulle ei meeldi, et sa ütled Janile, et me oleme grupp idioote. Sa võid rääkida enda eest. Mina ei ole idioot. Ma saaks aru, kui sa ütleks amatöör, aga sa ütled, et me oleme lollid. Idoot tähendab väga konkreetset asja ja seda ei saa kahte pidi mõista.
Kaja: Issand Jarmo, see on nali. Mina ei ole kah idioot. Aga hetkel, kus ma kutsun härra Ritsema ilma tasuta meile appi ja tema on nõus, isegi ta tahab veeta meiega palju rohkem päevi,kui me seda eeldasime ja mina ütlen talle, et me peame mõtlema, kas me ikka tahame, siis ma tunnen ennast tõelise idioodina.
Arutame kõigepealt ilma Jarmota ja siis koos Jarmoga teema läbi. Kui me valime Smedsi, siis ta teeb täpselt seda, mida me palusime. 5.-10.minutit omamaterjali. Kui me valime Ritsema, siis ta hakkab meie kallal urgitsema oma tuntud põhjalikkusega. Pärast vahime veel nõutumate nägudega üksteisele otsa. Otsus. Kell tiksub. Meie kogunemine pidi ametlikult lõppema 15.30. Tiina tahab Ritsemad, Helen ei taha kedagi, Kajal on päriselt ükskõik, peaasi, et otsustame, Jarmo peab helistama. Vastust ei tule. Aeg kulub. Me tahame mõlemat. Me oleme päriselt väga liigutatud, et me pakume inimestele huvi.
Jarmo proovib tuua uusi argumente sisse: Kumb neist paremini müüb? Otsustame selle järgi”
Tiina ja Kaja punnitavad silmi. Mine persse Jarmo. Kaja ei mõista sellist huumorit.  Miskipärast valime Smedsi.
Jan ei mõista Kaja vastust. Kaja nutab, kirub Jarmot ja helistab Helenile ja Tiinale. Ta tahab helistada Janile ja selgitada aga kardab, et hakkab ka telefonis nutma ja kirub ikka Jarmot. Tiina ja Helen mõistavad teda aga loodavad, et mõistuse hääl hakkab Kaja peas tööle. Natuke hakkas, natuke ei hakanud. Kaja kirus Jarmot ja ütles, et kogu ZUGA on nii kuradi laisk olnud ja lootnud, et sina tuled ja teed töö meie eest ära.

Jan ütles:
Nüüd ma mõistan rohkem.
Te olete suures jamas.
Visake Jarmo välja.
Astu ise välja.
Ärge saatke ZUGAt laiali.
Aga ZUGA image ongi ju laisk
See on väga naljakas olukord.
Kergus on ZUGA image.
Brightness and lightness, hei friends.
 Kuule, Kaja, kas see pole mitte naljakas olukord?

Kaja tunnistab, et on küll ja hakkab nutma ja naerma läbisegi.

12.september 2010
Hoomikul oli Tallinna Maraton. Alusatasin reisi Kanuti SAALi 2 tundi enne proovi algust. Kalle helistas. Ta ei jõua kuidagi 12ks. No mis siis ikka, peaasi, et tuled. Aga helista ise Tiinale, muidu Kaja sõnastub asja jälle omamoodi. Sõitsin rattaga linna. Äge oli sõita kui sportlased jooksevad ja mus mängib ja inimesed on rõõmsad. Jõudsin pool tundi varem kohale. Peagi tulid ka Tiina ja Helen. Tegime kolmekesi proovi. Helen ja Tiina tantsisid matkatantsu koos Kaja toodud dialoogiga. Kummaline oli öelda neid võõraid lauseid. Jarmo ja Kalle saabusid täpselt pool kaks. No siis kiirelt läbi. Jarmo tekst oli jaburduse tipp. Tiina veel küsis, et kas see on kämp või lihtsal loll tekst. Kaja kaitses, et nii ebaintelligentset jutt saab ainult ZUGA ajada. Las jääb.

15.sept. 2010. vertikaalstart
Hommikuses proovis olid Tiina ja Helen ja Kaja, nagu ikka. Helen ja Kaja tegid oma kava, mida me täna laval ei näita. Noh tore oli teha ja nauditav. Lavaproovi saabusid ka Kalle ja Jarmo. Mängisime läbi. Täielik jama. Mitte mõtte iva kah ei ole selle asja sees. Tehnik Revo palus sõna: “Kas ma võin öelda midagi? Seda ma olen näinud juba 100 korda, tõeliselt igav.”
Vahepeal on helistanud meile Laur, kes tahab ZUGA etenduset teha elavat lavalist kriitikat. Kohe pärast meie 3 st plokki novembris. No tore. ZUGA ikka huvitab. Siis küsis Priit, et ta väga tahaks näha, seda kui me Smedsile oma osad ette nätame. Mis kelle te alustate 1. oktoobril. Jälle kift. Huvitav, kui ei oleks Smedsi kambas, kas ta siis kah tunneks huvi?

No comments:

Post a Comment