Wednesday, October 13, 2010

20.sept. 2010

20.sept. 2010. Vasta Kool.
Tegime 3 päeva kaunis Vasta mõisas proove. Igapäevaselt käib seal koolis 101 last. Esmaspäeval, pärast söögivahetundi tulid meie pooleli oleva töö esitlust vaatama 43 6.-9.klaasi õpilast ja lisaks 6 2. klassi tantsulast. Kalle arvas, et see on ilmselt meie suurim publik, mida me ühel etendusel näha saame. Ikka väga tähtis on, kui sa saad 4 tundi järjest seletada oma arusaamatut mõtet võitluskaaslastele. Ja nemad ei saa ära põgeneda, vaid peavad kuulama. Seejärel kuulad teise ideed, mis tundub ikka nii kuradi mõtetu. Siis jonnid vastu. Tema proovib näidetega. Jonn lahtub. No ma proovin siis. Kogematta tekkib ruumi ka sinu mõttejaoks. On raske, kuid väga mõtekas tegevus.
Pühapäeva õhtul tegime 65 minutilise läbimängu. Jäi veidi sitamaitse suhu. Kodus arutades asja tundus aga kõik jälle nii äge. Koolilapsed vatasid ja naersid. No oleme teinud ikka komöödia!
Jarmo korraldas ka vaatajate seas küsitluse. Me saime kümneid meie etendust iseloomustavat sõna: kummaline, tore, lahe, naljakas, pöörane, greazy...

Järgmine periood on Smedsiga.
Kaja: Mis me nüüd siis Smedsilt tahame? Meil ei ole ju soolosid.
Tiina: Kas meil on ikka teda vaja?
Kalle: Keegi teine võiks ju midagi teha.
Kaja: No aga mis tema konkreetne ülesanne siis oleks?
Jarmo: Mina tahtsin, et ta teeks kulminatsiooni. See peaks olema absurd, mis eristub.
Kaja: Me ei saa nõuda, et ta teeb kõige parema osa etendusse.
Tiina: Mida sa täna arvad Jarmo? Kas meil on teda vaja?
Jarmo: No kui ei saa nõuda kulminatsioni, siis ma ei tea.
Tiina: Minu meelest ei ole teda vaja. Me peame lihtsalt ise veel ja veel tööd tegema.
Kaja: Mina ootan, mis Jarmo ütleb ja siis otsustan. Ma tahaks teda, aga kindlasti mitte kulminatsiooni tegema. Ta ei saa ju seda lubada, et ta teeb jube hea lõigu meile.
Jarmo: Aga kui me näitame talle need asjad, mis meil on ja ta teeks teise energiaga kulminatsiooni.
Kaja: Kas keegi meie seast ei saaks seda teha. Seda kulminatsiooni.
Jarmo: See peretants juba natuke on selline.
Helen: Jah
Jarmo: No siis ei ole meil teda vaja jah.
Kalle: Siis te hakkate samamoodi vaidlema.
Tiina: Ei hakka, kui on selline ülesanne, et keegi on lavastaja.
Jarmo: Kui see mulle nii oluline on siis ma võin selle ka ise teha.
Kaja: Jah.
Otsus: Ütleme Kiristianile ei.
Saatsin Kristianile kirja: "palju, palju lihtsam lugu sulle. Me oskame ise väga hästi seda etendust teha :) Ära tule. Aga tule 15.nov. esikale eks"
Kristian vastas: "selge. head proovit. Näeme."

Ja tegime palju ilusaid pilte.

No comments:

Post a Comment