Sunday, January 8, 2012

sain natuke kriitikat

Sain natuke kriitikat, ZUGAlt. Unustan ära copy paste.
Kirjutasin neile vastu, aga teile siin ei avalda seda. 

Hakkan arusaama, mis tähendab orgunnida kunstnike tööd. Peaks neid kuidagi aitama, aga neile on see stiil, kuidas mina oskan aidata, piinav. Neile ei sobi minu tempo. Kõige parem oleks, kui ma annaks neile raha kohe ja palju ja ei küsiks küsimusi. Ilmselt olen ma kunstnikuna samasugune. Nüüd, kus minu ülesanne oli koguda kamba mõtted kokku ja vormida arusaadavaks vihkan ma kunstnike. Nad tunduvad mugavad, laisad, egoistlikud ja absolootsulet mitte koostöö altid. Nüüd ma mõistan Annit, kui ta 2 aastat tagasi suvel vihastas meie peale. Kunstnikud olid puhkusel, just siis kui oli aeg koos mõelda ja teha hea taotlus. 

Teine asi, mille peale ma olen mõelnud juba pikalt on see, et ei taha olla isiklik. Ega ei peagi. See ongi piinav. Meil on olnud nii mõnigi vahva idee, mida võiks siin avalikult välja hüüda, mis ei ole isiklik, mis on olnud naljakas ja tore. Aga keegi ei hüüa seda. Mina kah ei hüüa. Ma jonnin ja pressin ja ootan, et äkki keegi vihastab nii palju, et paneb selle toreda asja siia üles. Tõestab mulle, et võib teha asju vahvalt, ilma musta pesu avalikult pesemata. 

Ja nüüd kohe muudan ma oma seisukohta copyin siina Heleni saadetud kirja:

Tahtsin just kirjutada, et „ Kalle, my man...“, kui lugedes Kaja kirja sain aru, et tal on ka õigus. Üks kahest, kas me siiski ei sobi omavahel koostööd tegema või intrigeerib Kaja meid meelega, et me liigutaks, mõtleks, reageeriks natukenegi aktiivsemalt ( nagu mina praegu), sest ta tahab
väga meiega koostööd teha. Aga meie, Kaja, oleme paraku ka sellel aastal samasugused juhmid ja aeglased nagu eelmistel aastatel. Ma saan aru, et kõike seda eeltööd on vaja teha, aga ma tõesti ei oska niimoodi arutleda ja analüüsida. Minu ülesandeks jäi välja mõelda näiteks üks skets, mul pole see valmis. Aga kop-kop stseen sündis ju proovi käigus, mille ma hiljem taastasin. Minu ettepanek on kokku saada ja proovi teha, nii ehk sünnib
jälle midagi. Muideks, kas olete stipilepingutele juba alla kirjutanud?
Mina, Tiina ja Jarmo kohtume homme 17.00, kirjutan sulle, Kaja, kohe kui me leiame mõne vastuse su küsimistele!
Teised kõik! Kas ütleme Kajale kõva häälega „ Kaja, ära ole nii kärsitu!“
Kas oleme sõbrad edasi?

Helen

No comments:

Post a Comment