Monday, October 18, 2010

17.oktoober


17.oktoober.
Kaja tuli proovi 30 mintsa varem. Tõi kitarri kaasa. Kalle tuli 25 mintsa varem. Tõi pleki. Tiina tuli 10.00, ütles, et reklaam on äge ja läks stuudiosse. Kalle jäi sööma ja Kaja jäi suitsetama. Tiina pesi stuudio põrandat. Keda häirib see teeb asja korda, tundub olevat Kanuti reegel.  Helen tuli 10.07. Jarmo 10.12 Alustasime otsast. Oli hea ja konstruktiivne. Kuni jõudsime taas selle kuradi tantsuteatri osani. 

Kaja: Viskame selle minema
Tiina: Me ei ole veel ju päriselt proovinud
Kaja: Aga kuidas me saame proovida, kui meil ei ole äikest ja puhujat ja valgust ja tossu
Jarmo: No kuule, kastua oma kujutlus võimet
Kaja: Ma tahaks, et kõik jookseksid ringi.
Kalle: Mina päriselt ei taha joosta lava peal. Muidu ma hakkan juba etenduse algusest pabistama, et ma pean jooksma ja siis ei tule üldse midagi välja
Tiina: Kas põhimõtteliselt on kõik nõus, et sellist osa on meil etenduses vaja
Keegi ei vasta
Jarmo: Ma ei ole veel lihtsalt aru saanud, mida ma tegema pean. Ma tulen proovi ja teie olete tüdrukuga kõik vahepeal ära muutnud.
Kaja: Jah, meil on vahepeal olnud mõned proovid, kus sind ei olnud.
Jarmo: No paneme kõik kirja ja hakkame otsast tegema.
Kaja: Okey. Aa mis muusikaga
Tiina: Mulle meeldib see Kaja oma
Kalle: See on ju ainult idee
Kaja: See siis ei sobi?
Kalle: Sobib küll, kui aega oleks ja selle korralikult viimistlaks ja uuesti lindistaks ja põhjad teeks.
Kaja: Nagu ma aru saan meil aega ei ole.
Tiina: Teen ettepaneku teha selle Kaja ideega.
Kaja: Olgu. Jarmo kirjuta üles.
......
No tegime siis läbi.
Kalle: See ei kanna.
Kaja: Minu meelest kah. Viskame välja.

18.Oktoober.
Meil on eelviimast korda suur saal enne etenduse perioodi. Tegeleme taas sama lõiguga. Kaja on võtnud oma arvutist “50 Lovely Waysi” puuks saamise soundträki. Lõiganud sinna peale mõned konna ja linnu hääled, see peaks sobima siis põhjaks. Kitarr üksi ei täida ju ruumi. No nii, nüüd siis keevitame elavalt kitarre peale. Tahan, et Kalle sätiks elavalt valgust Jarmole. Järelikult mängin mina selle ilusa lõigu ja Kalle mängib neid koledaid hääli. Kõigil on skeema arusaadav. Teeme läbi.

Kalle: Sa pead vähemalt kitarri häälde panema, kui sa tahad, et see ilus lõik oleks.
Kaja: Tahad sa ise seda ilusat osa kah mängida?
Kalle naeratab ja tahab. Olgu siis nii.
Tegime läbimängu. 4 minu jaoks olulist arvamusliidrit vaatamas. Pärast jätkus juttu pikalt. Ja se oli väga hea asi.
Taavet: Super on vaadata, et ZUGA on vanaks saanud. 
Maike: Kaja, miks sa kitarri ei mänginud, kui see laval oli?
Riina: Mulle see tants meeldis väga
Tagamets: Kui te räägite siis te peate rääkima nii, et inimesed aru saaksid.
Kõik ühest suust: Ajastusega ja sisse välja astumistega on suuri probleeme.
Ja veel: Kalle, kas sina oled etenduse sees või väljas? Ja sama küsimus Jarmo kohta.
Homme küsime neid küsimusi üksteiselt uuesti.

No comments:

Post a Comment