Tuesday, October 26, 2010

20.oktoober



Käisime tüdrukutega rabas. Tassisin 10 kilost last 3 kiltsi edasi ja 2 kiltsi tagasi. Nüüd on põlv täiesti pekkis. Ei ole ma mingi matkasell. Helen ja Tiina harjutasid matka tantsu ja lindu. Proove vahepeal ei toimunud. Kuulsin küla pealt, et Jarmo oli üks kord üksinda käinud. Kalendrid on ikka täitsa sassis ja ühtlustamata.
Anniga kiire koosolek. Raadio reklaam saab valmis järgmine nädal ja tele sel nädalal ja plakat kah kohe. Lisame veel toetajate logod, need jätsime enne miskipärast välja.  KesKusis on kast ja Piletilevis bänner. Väikesed plakatis teeme kah. 
Mina lubasin Enelile saata meie vabad kuu päevad, et etendusega Eestis ringi sõita. Saime kokku 4 kuu jooksul täpselt 5 päeva. Hea seegi.
26.oktoober.
Proov stuudios. Tsikid kohal. Tiina on veidi haige. Proovisime kangast lennutada. Jama värk. Jarmo helistas, et hilineb tund nelikümmend. Tiina ja Helen läksid lampi ostam. Kaja hakkas suitsetama. Kuna meil kujundajat ei ole pidi Revo tegema internetti klipi. Ta oli vaadanud läbimängu videod ja see oli jamps. Sealt ei saa midagi kasutada. Meil tuli aga mõte, et seda Martini poolt filmitud materjali saaks ju lõigata. Revol aga ei ole nüüd enam aega enne kui novembri keskpaigas. See aga liiga hilja. Nu, hakkasin ise seda lõikama.
Tüdrukud tõid kauni lambi. Jarmo tuli kah. Tegime etenduse eelviimast lõiku. Sai sõlmitud mõned kokkulepped. 
Veel rääkisime esika peost ja kutsetest. Jarmo tooks enda tehtud leiva, Tiina samuti, lisaks veel moosi. Kajale jääb nagu ikka seen ja kurk  ja pirukas. Veini võiks osta Anni. 
Helen: Kas seal on ainult meie sõbrad?
Tiina: Ei, ikka loodame, et veidi on tavalist publikut kah.
Helen: Kas nemad siis saavad kah süüa?
Kaja: No muidugi. See on ikka kõigile.
Tiina: Ma arvan, et vähem süüa ja rohkem juua.
Jarmo: Ükskord ma jõin valget pakiveini. Oli jube hea.
Kaja: Pakiveini küll ei taha.
Tiina: Punane oleks ikka mõtekam.
Kaja: Kas sa mäletad selle nime? Seda võib ju pudelis kah olla.
Jarmo: Ma suudan ehk seda meenutada.
Tiina: Kaja, aga millist veini sa ostaksid?
Kaja: Mitte massidele toodetud veini. Veidi alla 100 krooni, pudelist ja kindlasti Euroopa oma.
Jarmo: Miks Euroopa. Ma arvan, et see hea vein, mis ma jõin ei olnud Euroopa oma.
Tiina: Itaalia veinid on head. Kust Kanut muidu ostab neid veine?
Kaja: Ma arvan, et tavalisest poest.
Jarmo: No siis sa küll alla 100 eeki ei saa mitte masstoodangut.
Kaja: Ma tean ühte hulgimüüki. Ma võin selle veini asja enda peale võtta. Mul on ju auto kah.
Tiina: Me unustasime öelda Annile, et Krahli logo peab tulema plakatile
Kaja: Kas peab tulema
Helen: Enar nii ütles
Tiina: Mis me siis teeme. Plakatid on juba valmis
Jarmo: Klepsud saaks teha. Ma ükskord tegin, see maksab mingi 700 eek.
Kaja: 700 eek ma küll selleks ei kulutaks.
Tiina: No aga printerist välja lasta
Jarmo: Siis võib jääda sinna lihtsalt üks must plekk.
Tiina: Mis me siis teeme?
Kaja: Helistame Annile.
Tiina helistab, Annil on telefon väljas. Räägime murest Enelile.
Eneli: Ma ei leia, et see maailma lõpp oleks. Meil on kuukavades ja kodukal ja igal pool mujal ju alati Krahli logo. Me aiatame pidevalt üksteist. Ma arvan, et te peaksite rääkima oma produtsent Anniga ja tema räägib Enariga ja asjad saavad ilma paanikata korda.

No comments:

Post a Comment